søndag 3. juli 2011

EFIT (Ett foto i timen (minst)) I dyrepark

I dag er vi i Sverige i en dyrepark som heter Kolmården! Hurra! Det er kjempegøy! Vi har virkelig opplevd mye i dag! Vi har sett kjempemange dyr! Her i Kolmården har de en gondolbane som går over mange av dyrene. Man sitter inne i den og det er gitter, men ikke glass, så man får følelsen av å være på skikkelig safari.
Vi så også et delfinshow som tok pusten fra meg! Tenk at de kan få de herlige dyrene til å gjøre alt det! De kunne definitivt mer enn både hestene og hundene mine kan...
Jeg så tydelig at noen av tegnene trenerene ga hadde mye informasjon i seg. En gang ba hun en delfin om å svømme i en bestemt retning (ett tegn), ligge på ryggen (ett tegn), plaske med halen (ett tegn) og så sa hun "ver så god, sett i gang" (ett tegn). Det var en veldig komplisert beskjed.

Vi fikk lov til å ri på kamel! Det var gøy.. Jeg har aldri ridd kamel før. Min kamel het Paula.
Nå må jeg gå så vi finner noe kveldsmat. Får skrive mer en annen gang.



















1 kommentar:

Emerald Raptor sa...

Så mange nydelige bilder! Spesielt godt likte jeg bildet av kamelrumpene og nesehornnesa. :)